... 081107

vill be om ursäkt om någon tagit illa vid sig av något blogginlägg... med förklaringen att jag förbehållslöst skriver ner saker som rör sig i huvet vid skrivadets stund, ämnar aldrig att såra någon... jag skriver för att skriva av mig... jag vet att saker jag skriver kan tolkas fel, jag ber om ursäkt för det!

jag ser saker ur mitt minst sagt skruvade perspektiv... och beskriver det med mina ord på mitt sätt... funderar aldrig över hur det kan komma att tolkas... uppenbarligen är det ganska naivt från min sida... beklagar det verkligen... min egen tanke e att om jag missförstår något så ligger det hos mig och då tänker jag att så borde väl alla tänka!? (så e det förståss inte)

Det finns massor med anledningar till att jag skriver som jag skriver och formulerar mej som jag gör... men tänker inte gå in på dom, men precis som alla andra så har jag formats av min bakgrund och min uppväxt... dålig ursäkt kanske för att man inte följer oskrivna konvensioner om hur man ska bete sig och skriva... jag ser det inte som en ursäkt jag ser det som en förklaring till varför jag är som jag är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0