blir så trött - 081008

Man blir nästan förbluffad på hur vissa beter sig. En person hörde av sig för ett halvår sen och sa något som jag anser är väldigt förolämpande, något som jag sagt att jag inte ville bli kallad. Då rann det över för mig och jag drog upp allt jag tyckte o tänkte om personens beteende på sistånne... Fick ingen reaktion alls ifrån personen. Jag tror att jag vet varför personen hörde av sig just den gången, personen ville ha en tjänst.

Har inte pratat med personen sedan dess, men här om dagen hörde personen av sig igen, trodde först förståss att människan ville ta upp bekantskapen igen, men sen var det så uppenbart att det gällde en tjänst igen när jag läste på personens communitysida... Man blir så jävla trött!!!

Läser personen i fråga mot förmodan detta och känner igen sig så kanske du bör tänka över hur du underhåller dina relationer, för jag är väldigt gärna din vän för du kan vara väldigt trevlig och kul.



Får ju ta upp lite seriesnack när jag ändå håller på, skulle skrivit igår egentligen då tisdagar är en stor seriedag (men var upptagen med att titta på serier) då kom, How I met your mother, the big bang theory, two and a half men och prison break...

How I met your mother var inte så jädrans roligt, tyvärr... MEN! jag tror att det blir en intressant utveckling från avsnittet....om Ted inte gör slut med dr reid från scrubs så lär han flytta till new jersey och bo i hus o så...o så visade det sig att marshal oxå vill bo där....så hela serien lämnar kanske new york, robin ska dessutom bli utrikeskorrespondent i Japan....o om serien ska flytta dit så lär det säkert framkomma att barney redan äger ett hus där i närheten :o) eller så köper han ett för att ha nära från nån new jerseykrog o hem för sina ragg :oP

The big bang theory verkar utveckla sig från att mest handlat om Penny o Leonards relation till att mer handla om min stora favorit Sheldon, som e helt sjukt underbart coolt smart o übernördig någon jag verkligen kan se upp till :o)

two and a half men var typ ett dussinavsnitt som de flesta av dom e...lite sköna one liners o så... bland annat "no one can gay up banging two women like you", minns inte om det ordagrant var så, men åt det hållet

prison break var oxå rätt najs...fast inget ut över det vanliga... dom lyckades kopiera ett kort i detta avsnittet oxå...nu har dom bara ett kort till att kopiera (fattar ni inte vad jag menar med kort så se serien, den e bra!)

ikväll så ska jag se på Beverly Hills :oD men nu måste jag till skolan

leverpastej//Gnuden

Ps: somliga verkar försöka införa ett nytt smeknamn, kör hårt, har varit kallad värre saker :o) .ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0