influerat av alkohol igen - 081004

ännu ett inlägg influerat av alkohol...

after school på kåren, en öl hemma många öl hos 08fjanten med som har en gryyyyyyym lya me takterass o öppen spis o sen deep, lyckad kväll :o)

dock inte så värst stolt över kvällens "prestationer" först en kyss med nån skum emotjej, sen hångel med nån annan tjej o sen ett rätt bra hångel med hennes kompis, blev fler än ett hångel, hon var ju bra... varför utsätta sig för detta egentligen? varför hångla med nån som man inte e det minsta intresserad av?? var ju trevligt men gav inget i längden... e inte så bra på att njuta i nuet, eller iaf så e jag inte så bra på att acceptera efteråt att jag njöt i dået...

sen någe mer intressant, hur mycket kan man läsa in i sms egentligen, ska man ignorera sånt man tror man kan läsa mellan raderna? sjukt svårt att uttrycka sig i sms ju... så något som skrivs där kan betyda allt och kan betyda ingenting... det smset, eller egentligen smsen, jag fick ikväll kommer nog bli en följetong... för det var intressant...

nog dags att sova lite nu eller iaf titta på ett avsnitt av the big bang theory :o) förut var Barney från how I met yout mother min stora idol men nu när jag ser om the big bang theory så framstår Sheldon som mer eller mindre min gud, funderar på att bygga ett mindre altare till hans ära, tror inte att the big bang theory går på nån svensk kanal, så ladda ner det o njut... :oP

leverpastej o norrlands guld//Gnuden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0