Längesen sist - 081014

Längesen jag skrev någe... har saknat det...

Såg tyvärr inte kvällens debatt mellan sahlin o reinfeldt, ägnade kvällen åt 4 avsnitt av gossip girl tillsammans med exet...mycket trevligt som vanligt :o)

Men efter att ha kikat lite på aktuellt och kollat i diverse tidningar om debatten så får jag mest känslan av varför kan inte sossarna ha en riktigt vettig intelligent och bra ledare som de blå... man må tycka vad man vill om blå ledare...men bortsett ifrån bo lundgren så de moderata ledare jag minns så har jag gillat bildt o reinfeldt... dom känns sjukt kompetenta me like...sen att jag inte gillar deras politik e ju annan sak... tackar vet jag maria wetterstrand iaf :o) hon känns smart och kompetent... av det jag såg i söndags på partiledardebatten så gjorde hon bara ett misstag...

I inledningsanförandet så skulle partiledarna tycka synd om volvoarbetarna, och hon lyckades, nästan desperat, klämma in någe om miljön o klimatet... bättre att bida sin tid!!! man vet att miljöpartister gillar miljön... Deras grejer om miljö o klimat bör istället komma med slagkraftiga argument o sanningar...



nu till gossipgirl, har såg 4 avsnitt då jag bara tittar på det med exet, som en trivsam relik från svunna tider, sånt som var bäst med oss, hon o jag på tu man hand... Chuck Bass, snor nästan förstaplatsen som min stora idol... Blair o Serena, må möjligen vara nästan världsbäst på att bitcha o manipulera med folk men ingen slår Chuck Bass som låtsades vilja gå med i nån underjordisk förening på Yale, som i framtiden kommer att styra världen... men han fixade lite fina bilder på medlemmarna med några glädjeflickor så nu kan han styra de som kommer styra världen... lite småcoolt

Men Sheldon i tbbt, denna gud av nördar, helt otroligt underbar... att bara tänka på hur fånigt seriefigurslik han e när han ler med hela huvet får mej att skratta... ska lägga upp en bild på det sen :o) har dock inte sett klart på avsnittet än ska göra det snart, så fort jag lekt lärare färdigt :o) e dock alldeles för trött för att vara überpedagogisk...



antar att min lärare alltid e trött.........

på föreläsningen idag så verkade nästan alla sluta lyssna mot slutet, han snurrade in sig rätt rejält...vi ska lära oss excel och han visar hur man gör i open office calc, inte så jävla smart för jag antar att folk som inte har någon som helst erfarenhet tar in det som ytinlärning och fattar inte varför det inte ser likadant ut i excel när dom testar själva, DÖDUMT!

ne nu pallar jag inte skriva mer...

ska skriva mer snart

leverpastej// Gnuden/Gnudas

Kommentarer
Postat av: Carolin S

ojoj Excel lycka till:)

2008-10-14 @ 22:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0