Min egen tvserie 2 - 081021

i mitt förra inlägg så tog jag upp vilka jag vill ha med i min TV-serie, har ytterligare några namn nu. Jag har länge längtat efter en film med Lorelai Gilmore och Dharma och som härskare(gud) i mitt eget serieuniversum så får dom  vara en dynamisk duo, har inte riktigt bestämt om de ska vara goda eller onda...men det ger sig kanske i framtiden...dom ska iaf vara med för att dom e några av de roligaste kvinnorna som varit med i tv :o)

Andra kvinnor som ska vara med av andra anledningar är såklart Gretchen från prison break som jag nu såg heter Morgan så varför inte då spela nån form av syster till Dexter? :oP självklart så onskefull man bara kan bli... sen måste även Dexters flickvän Rita även i denna serie få vara hans flickvän eller eventuellt lesbisk älskare till Gretchen...

För att bemöta funderingar i en kommentar till mitt förra inlägg så Ja, jag menar Pradofjantkillen,

Det står såhär i kommentaren:

" själv har jag en otäck känsla av dexters nya kompis, Prado-killen... - det är väl han du menar? mina föraningar säger mig att dexter riskerar mer än papercuts! "

Det är möjligt att han spelar mesigare än vad han egentligen är...fast jag e skeptisk...möjligen så har han några hemska kubanska polare, som ger sig på Dexter, slår ner honom, låser in honom med Prados brors blodiga lik, hämtar snuten, ungefär som dom försökte göra med Warwick i CSI, men att Dexter PRECIS hinner smita ut innan Debra kommer dit... Detta kan bli en cliffhanger till nästa säsong för hon hittar något där som kan knytas till Dexter plus att dexter har en svårförklarlig bula i huvet... Vilket leder till att Dexter säsong 4 måste välja på att åka fast eller döda Debra... Tycker att Debra e mest jobbig, för hon har bara en hammare i sin verktygslåda så hon får GÄRNA försvinna :oP hon kan ju ändå vara med i säsong 5, e ju många döingar som e med och hemsöker Dexters tankar :o)

kommentar till, the big bang theory, enligt Sheldon, min gud, så om man har kortare fötter o tår än vad man borde för sin längd så är man mer evolutionärt utvecklad :oP jag kan få ner mina söta små missbildade fossingar i en sandal (sån med typ fotavtryck i o karborremmar) av storlek 36...behöver jag säga mer? :oP ska försöka ta reda på vad einstein hade för skostorlek... Bill Clintorn har 48...

dags för skola o gästföreläsning av en industridesigner, kan bli intressant *HOPPAS*

leverpastej//Gnuden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0