spela lagom - 081031

aaaah... så var man tillbaka i teatervärlden... lite iaf... var med på en workshop i måndags.... någe av det skönaste jag varit med på länge... på vissa plan iaf :oP

ikväll har jag tittat på idol och det var schlagertema.... med andra ord ganska lyckat, nu sitter jag o sippar på en öl o funderar på om denhär kvällen kommer ha någe roligare att erbjuda...eller om man borde ta det lite lugnt... men om man nu ska göra någe...vad skulle det vara o var skulle det vara? kanske spara sig till imorgon kanske, om det händer någe spännande då...

gu va mekonomreklamen suger!! (parantes)

spela lagomreklamerna e där emot väldigt bra :o) på några plan iaf...dom får mej inte direkt att spela mindre...spelar nog lika mycket oavsett vad dom har för reklam...spelar ju dock inte så värst mycket...blir la i snitt 10kr om året på att trelleborg ska vinna allsvenskan... :o) nån gång ska jag vinna!!

ska nog lägga ner dethär och titta på csi istället och sen sova :o)

skål o leverpastej//Gnuden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0