man borde inte blogga på fyllan 081030

Allt talar för att jag inte borde skriva ett blogg inlägg :oD men ändå sitter jag här så tydligen kan det inte vara alllt som talar emot det!! frågan e då vad som inte talar emot det... var är det som gör att man ringer fyllesamtal, skickar fyllesms eller bloggar på fyllan? nån djupt felreligiös skulle väl tala om jävulen...jag tror på gud ur ett naturvetenskapligt möjlighetsperspektiv men skulle inte skylla på jävulen...

jamie scott från one tree hill ska iaf ha en plats i min tvserie...ingen aning om roll än... men han e sjukt cool trotts att han bara e 5år... skål för honom!! Egentligen ere nog för att han just e 5år som gör honom cool....

men det jag inte borde blogga om e nog det jag försökte dränka med öl...det var tanken på en person som jag råkade bli förtjust i som är väldigt trevlig... uppenbarligen så hjälpte inte den mängd öl som jag förtärde eftersom jag bloggar... personen e på vissa plan v'äldigt intressant o på andra plan någon jag inte borde fokusera på alls med tanke på de förutsättningar som finns för en eventuell framtid... den guldkantade tillvaron tog ett abrupt slut idag för mej när jag yttrade några specifika ord som tyder på att jag bestämt mej för att det ska ligga på ett visst plan... tyvärr mot vissa känslor/tankar som ändå existerar!

frågan är, hur dum får man vara? säga vad man tänker eller lyssna på allt som motsäger eventuella framtidshopp?? just nu tror jag att jag skippar att vara dum o är realistisk istället och tänker att ere meningen så korsas våra vägar igen med andra förutsättningar :o)

sorry Tixe! klarade detta utan dej... eller? tar la ett snack imorgon o ser om du kan komma med en bättre analys som förhoppningsvis leder till lycka :o) en annan insatt har redan uttalat sig (fröken översättare)... eller från hennes håll var det mer ett medhåll till min analys...


nu till något annat....

när man skriver en vetenskaplig text varför måste man då ha med referenser och bygga sina tankar på andras tankar...min tankar vore väl nog??? töntigt egentligen... citerar jag uppsatser som bygger på analyser av andra uppsatser så förlorar jag massor... o vad gör jag om jag inte hittar uppsatser som varken stärker eller motsäger sig mina teorier o tankar? måste jag då utföra egen forskning and so on?

jag tror att vetenskapen skulle funka bättre och utvecklas snabbare OM jag bara kunde skriva ner mina tankar o funderingar o erfarenheter o nån stackars snubbe sen kunde sitta o analysera dom o se om dom stämmer :o) ungefär som en konstkritiker/teaterrecensent :o)

nu ska jag sova iaf :o)

leverpastej //Gnuden

ps: undra om jag skriver fler eller färre meningsbyggnadsfel på fyllan eller när jag e nykter .ds

Kommentarer
Postat av: Stina

undefär lika många...! ;)

kram på dig. lyckan väntar bakom hörnet/falafelvagnen/tjockaste människan i världen

2008-10-30 @ 11:12:08
URL: http://stinabloom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0