Min egen tvserie - 081020

Dexter is still the shit! hoppas att det aldrig förändras...gillar dock inte att han ska vara polare med dendära snubben från lagens änglar för han e dötråkig... han känns lite mesig o småfjollig o e pappersvändare, hade varit bättre om det varit en lite mer tuff snubbe :oP nu det värsta som han kan utsätta sig för e ju "papercuts" han kunde iaf vara en gammal sniperkille med hemska minnen från vietnam... så att han kunde relatera mer till dexter :o) tror att jag borde skriva en egen serie o ta med alla sköna typer som finns i seriernas underbara världar

Simpsons e kanske på väg tillbaka till kvalitet, storyn idag var bättre...men det saknas fortfarande substans och dom gjorde bart mer utflippad än vanligt (som om det behövs för att förstå att han har damp eller adhd (e inte så insatt i det))

Om jag nu skulle göra en egen tvserie så måste följande karraktärer vara med, Dexter som nån huvudkarraktär, Sheldon från the big bang theory som evil genius, Bart som evil evil genius (alltså ledare till sheldon), Mouth från One Tree Hill som narrator,  Hans Geering från Allo Allo som polare till dexter och Dr Cox från scrubs som alkis på gatan som e angivare...

Serien får bli nån form av polisdrama :o) dock inte nån töntig amerikansk grej utan kanske KGB eller Gestapo eller något sånt :o) men ändå att dom e goda...

mer om min tvserie senare!

dags för en snabblunch o sen skola,

leverpastej// Gnuden

Kommentarer
Postat av: Stina

själv har jag en otäck känsla av dexters nya kompis, Prado-killen... - det är väl han du menar? mina föraningar säger mig att dexter riskerar mer än papercuts!

2008-10-20 @ 16:11:57
URL: http://stinabloom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0