labb o serier - 081001

snart frisk tror jag, om det inte vore för att jag stoppat in dendära satans topsen i örat idag som strulade till allt...så nu har jag ont igen, men det e nog bra imorgon :oP *hoppas* har varit sjukt produktiv idag, när jag väl satte igång iaf, gjorde dagens labb 2ggr, först en version som skulle bli godkänd o sen en för att friska upp det jag lärde mej i somras som var lite lätt överkill...

http://homeweb.mah.se/~kf0852/inf/lab4/labb4a.html
http://homeweb.mah.se/~kf0852/inf/lab4tuff/main.html

den övre e då den första versionen...

just nu borde jag egentligen inte skriva här...borde läsa 2 kapitel inför morgondagens seminarie...typ 25 sidor bläääää...önskar nästan att jag inte hittade dom på nätet...men ska väl skumma igenom dom o se om jag hittar någe intressant :o)

dagen har i övrigt ägnats åt att ligga i soffan o titta på tvserier, väldigt stimulerande...och sedan även samtala med en vän vad hon ska skriva om hon ska skriva ett sms till en kille...rätt intressant det med... fortsättning följer vad det gäller det, nästan lika kul som vilken tvserie som helst :o) kanske inte roligare än simpsons dock ;o)

Simpsons e något som borde tas upp...jag som bloggare måste göra ett statement eller iaf ett mindre uttalande om mitt missnöjje med senaste säsongen som började i söndags... det kändes som om alla hade käkat speed eller så var jag bara nerdrogad av ipren, men iaf så gick avsnittet i 180 knyck eller liknande...helt uselt att man sabbar ett fungerande koncept som för ett par säsonger sen när dom oxå sabbade simpsons...hemskt men dom fixade det till säsongen efter iaf...så dom kan ju säkert fixa det igen :oP håller tummarna för det iaf...

måste kommentera veckans roligaste citat från en av de serier jag följer, one tree hill, "I guess there is more than one crazy nanny in this town", sagt av Nathans morsa efter att hon nitade Nanny Carrie med en svindyr champagnflaska...det tyckte jag var lite smålustigt :o) för det var en så dålig line så det fanns nån form av underliggande ironi...rätt mycket underliggande ironi i den serien...som i slutet av förrförra säsongen när dom var på en avslutningsbal, o dom snackade me några "vanligt dödliga" studenter och frågade om inte dom oxå upplevt sånt som folket i one tree hill upplevt...

nog om det...nu ska det läsas =)

leverpastej //Gnuden

Kommentarer
Postat av: Tixe som ska satsa på skaraborgare istället (i alla fall tills nån annan hör av sig)

Ja visst har jag ett otroligt spännande liv! Roligt att du också ser det så.! ;)

2008-10-02 @ 13:56:07
URL: http://tixe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0