massa reaktioner på förra inlägget :oP - 081020

vilken massa reaktioner det blev på förra inlägget... nu var ju inte kvällen helt misslyckad...festen innan utgången var ju väldigt trivsam, var mer när vi kom ut som det var tråkigt...tror jag...om jag minns rätt...

den tråkiga tonen berodde nog på den långa sega prommenaden hem...fick sällskap till nobeltorget iaf, det var gött :o) men ack vad nobelvägen e lång på fyllan...

lite lätt sömnig idag...e ju måndag, börjar inte förrens 13, men av nån anledning så vaknade jag 6 o kunde inte somna om :o(

ska idka lite samvaro med dexter o simpsons nu, återkommer nog med kommentarer till det senare :oP

Något som måste kommenteras e att Numb3rs, en av de bästa serierna någonsin nu för tiden suger fett...om simpsons känns substanslöst så har numb3rs utvecklats till vakum...man blir ju nästan förbluffad över hur avsnitten e upplagda...det e svårt att följa den röda tråden och de matematiska formlerna har väääääldigt låg kvalitet nu för tiden...så nu funderar jag på att sluta titta på den! och det har nog bara hänt med en eller två serier tidigare! o aldrig nånsin efter så många säsonger som numb3rs gått...

tack o hej leverpastej//Gnuden

ps: jag kan visst titta på gossip girl oavsett vad folk från Varberg tror :oP men ser det mest för att det e så dåligt o fånigt (och sjukt beroendeframkallande).ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0