Min egen tvserie 3 - 081024

yooooo!

e lite lätt berusad på ett jädrans skönt sett... mår på ett helt annat sätt än när jag varit på möllan/debban me klassen antagligen så har det inte med sällskapet... troligen inte med mängden öl... så frågan e what the hell? brukar vara full på ett annat vis... så frågan e då om det finns olika sorters fyllor!? borde nog diskutera detta med en alkohololog eller en nevrolog eller vad det heter som studerar hjärngrejer... påverkar irlänsk öl en annorlunda? måendet nu e skönt, väldigt obalanserat men ändå skönt :o) spännande... efter möllan brukar det bara vara.... ööööh vad e närmaste vägen till sängen jag vill sova nu!

fast antagligen så finns det bara en sorts fylla...det finns bara c2h5oh o den påverar skallen på samma vis...troligen ligger det på det sociala planet o hur man dricker antar jag eller? möjligen så finns det andra saker i ölen som påverkar fyllan!? mer proteiner o kolhydrater kanske!?

alkholen e en spännande världe iaf :o) man kan påverkas på olika vis e så många faktorer som bygger upp den perfekta fyllan... nån borde doktorera i detta!


över till någe helt annat! min tvserie, för det första så vill jag be om ursäkt på det mest ödmjuka sätt att jag glömt att ta med Niles Crane, min favvokaraktär tills Sheldon kom :o) självklart så ska han vara med och måste göra "självmordsscenen" från frasier igen :o) det var när han var sjukt nere och gick in på toa o en burk med raklödder exploderade så man trodde att det var en pistol som gick av... o så kom han ut från toan täckt med raklödder...

en annan grej som måste vara med e den roligaste scenen från Dirt! för det första så måste man nog berätta att seriens huvudkaraktär har en assistent som heter kenny...och så var det någon som var lite "arg" som gick in på tidningen och hotade alla och sköt assistenten och nån töntig avdankad skådisk som ville ha publicitet o som råkade vara där sa ooooh my god he killed kenny :oP jag o exet skrattade halvt ihjäl oss :o) iaf jag... intressant nog så hennes nya assistent heter oxå kenny...antaglignen så satsar dom på en ny liknande grej :oP varför skulle han annars heta kenny!?

nu ska jag sova iaf :o)

leverpastej// Gnuden

Kommentarer
Postat av: Tixe

Jag hänger ju inte med i ditt tv-snack, jag som tyckte jag hade superkoll på tv-serier har tydligen tappat det helt. Tv efter kl 22 går t ex inte, då måste jag sova. Men det där sista fångade mitt intresse. Menar du att det kommit en karaktär som har samma namn som en tidigare karaktär? Det händer ju inte! I verkligheten har det inte varit ovanligt med två Marior och tre Anders i klassen, men aldrig nånsin hör du nån på tv säga "vadå, vilken Maria? Svensson?" "Nej, Karlsson". Nej finns det en Maria i serien är det namnet förbrukat. Så jag förstår att du blir misstänksam!

2008-10-24 @ 11:36:46
URL: http://tixe.blogg.se/
Postat av: Stina

tja!!

eftersom jag blev utmanad av en annan bloggare så utmanar jag i min tur dig! kolla min blogg för instruktioner.

ha de!

2008-10-27 @ 18:39:50
URL: http://stinabloom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0