zzzzeg - 081018

Ingen vidare uppladdning för en fest... blev väl 4 timmar hos syrran istället för 2 som beräknat...fick en dvd oxå om kurt cobain, alltid någe :o) lite för mycket knark med Nirvana e bra :o)

otroligt nog blev det "bara" en rassistisk grej... fall frammåt? grannen 2 lägenheter under diskuterades för han spelade musik o enligt svågern så var han e dansk svarting, syrran rättade o sa att det var en dansk muslim... min tanke e väl för det första att det inte spelar någon roll att han e dansk, spelar ingen roll om han e svart, eller om han e muslim... antagligen så vet hon inte om han e muslim heller, möjligen att han e mellan önstern nånstans tror att det e det hon menar med muslim...

fick datorerna att funka nästan så som jag önskade iaf :oP fast höll på att dunka huvet i väggen när de för femtioelfte gången sa, "ere skrivaren du inte får att funka" "e det o det som e fel"...mitt svar var enda gång var, jag vet inte riktigt vad felet e, det tar en stund att fixa... till slut, femtiotolfte gången så sa jag att DET går inte snabbare för att ni frågar hela tiden, det kommer ta en stund... då kom det istället efter en stund när jag satt med pannen i djupa veck, gillar du starwars? visst fint snällt att erbjuda mej ett frimärke med yoda på 11ggr av 10 så hade jag tackat o tagit emot, starwars e ju najs...men inte denna gång ville bara bli klar, jobba ostört...

så nu e jag här hemma, trött o grinig o ska partajja hela natten lång... förhoppningsvis så funkar allt med deras dator iaf så att de inte behöver höra av sig på ett tag... ses väl runt jul antar jag...

idag skulle jag bara slappat, läst en bok, spelat lite datorspel eller sett en film o varit riktigt uttråkad tills det e kväll...nu istället vill jag bara lägga mej, lyssna på lite sövande musik o somna in lite stillsamt...fast blir partaj, det ska bli skoj får omvandla lite aggretioner till partyenergi :oP undra om det funkar med mintu...

ska ställa mej dusch nu iaf...livet blir nog bättre då :o)

leverpastej//Gnudas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0